آموزش رفع خطای The disc is write protected فلش دیسک usb
نوشته شده توسط : مارال شینی

از این رو شما تلاش برای فرمت کردن هم که انجام دهید باز هم نتیجه ای نخواهد داشت ، در صورتی که فلش شما هنوز خراب نشده باشد این احتمال وجود دارد که بتوانید فلش دیسک با مشکل روبه رو شده خود را احیا نمایید اما باید راه و چاه آن را بدانید که ما نرم افزار های مورد نظر را را به شما معرفی می نماییم تا بتوانید به کمک آن خطای USB شما را رفع کنیم.

آموزش نرم افزار

البته باید توجه داشته باشید در صورتی که از نرم افزار معرفی شده استفاده کنید تمام اطلاعات شما در ابتدا به طور کامل از دست می رود و فقط با نرم افزار می توانید آن ها را درست کنید. یک نرم افزار بسیار کاربردی و نجات دهنده نرم افزار  patriot restore است که در واقع مشکل تمامی USB ها با برند های مختلف را رفع می کند.

آموزش رفع خطای The disc is write protected فلش دیسک usb

توجه داشته باشید در هنگام نصب و اجرای این نرم افزار باید گزینه های مناسب format و همین طور option  را انتخاب نمایید و به سادگی مشکل شما را رفع خواهد کرد البته این نرم افزار مخصوص برند silicon  ساخته شده است که هم اکنون روی هم برند های USB  کار می کند.

نرم افزار دیگر format tool  PNY low level می باشد که از جمله برند های PNYو Hpدلیل اصلی ساخت این نرم افزار بوده است که به طور با دقتی روی همه برند های فلش با دقت بالا کار می نماید. برای استفاده از این نرم افزار کافی است که USB flash driver format tool را وقتی که نرم افزار را اجرا کردید ،انتخاب کرده و کار رفع اشکال انجام می گیرد.

نرم افزار Formater

را نیز می توان به عنوان خاص ترین نرم افزاردر این حوزه نام برد که در زمانی که فلش شما دارای یکسری چسب های کنترل گر باشد و با هیچ روش و ابزاری هم نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد این نرم افزار تنها یارتان برای حل مشکل شما خواهد بود از این رو می توان بر ترین و خاص ترین نرم افزار کاربردی این حوزه   formater را نام برد و در آخر می توان به usb disk storage format اشاره کرد که برای format  فلش شما به شمار می آید در صورتی که همه نرم افزار ها را امتحان کردید اما نتوانستید مشکل خود را رفع کنید این نرم افزار تنها گزینه حرفه ای است که قطعا کار شما را انجام می دهد.




:: برچسب‌ها: رفع خطا The disc is write protected , رفع خطای usb ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: